10. Jubileuszowa Konferencja Naukowa z cyklu Wyzwania i perspektywy przedsiębiorczej organizacji pt. Zarządzanie w czasach nowej rzeczywistości gospodarczej - firmy rodzinne vs  firmy nierodzinne

19-20 listopada 2020

Konferencja Wyzwania

 

 

Konferencja

Wyzwania

 

 

Konferencja Wyzwania

 

 

Konferencja Wyzwania

 

 

Konferencja Wyzwania 

 

 

Konferencja Wyzwania

 

 

Rada Programowa

Termin konferencji został przesunięty na wiosnę 2021

dr hab. Helena Kościelniak, prof. Uczelni – Przewodnicząca Rady Programowej

dr inż. Agnieszka Puto – z-ca Przewodniczącej Rady Programowej

Prof. dr hab. Adam Mariański – Mariański Group

Prof. dr hab. Joanna Paliszkiewicz – Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Prof. dr hab. Dorota Jelonek – Wydział Zarządzania, Politechnika Częstochowska

Prof. dr hab. inż. Janusz Grabara – Wydział Zarządzania, Politechnika Częstochowska

dr. Andrzej Marjański, prof. Uczelni  – Społeczna Akademia Nauk w Łodzi

dr hab. inż. Iwona Otola, prof. Uczelni – Wydział Zarządzania, Politechnika Częstochowska

dr hab. Beata Skowron-Grabowska, prof. Uczelni – Wydział Zarządzania, Politechnika Częstochowska

dr hab. inż. Joanna Nowakowska-Grunt, prof. Uczelni– Wydział Zarządzania, Politechnika Częstochowska

dr hab. inż. Paweł Nowodziński, prof. Uczelni – Wydział Zarządzania, Politechnika Częstochowska

dr hab. inż. Grzegorz Szymański, prof. Uczelni – Wydział Organizacji i Zarządzania, Politechnika Łódzka

dr hab. Maja Sajdak – Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Zakres tematyczny konferencji

  • Industry 4.0

  • E-commerce - cyfrowa rewolucja w handlu

  • Szanse rozwojowe startupów

  • Inwestycje w czasach kryzysu

  • Branże wrażliwe na kryzys

  • Cyfryzacja gospodarki

  • Społeczeństwo 5.0.

  • Sposoby przezwyciężenia kryzysu gospodarczego w firmach rodzinnych i nierodzinnych

  • Dylematy zarządcze w firmach rodzinnych i nierodzinnych

  • Sposoby i drogi rozwoju przedsiębiorstw.

 

Podane obszary tematyczne nie stanowią zamkniętej listy zagadnień, które będą poruszane podczas trwania konferencji. 

 

Ważne daty

19-20 listopada 2020              X. Konferencja Naukowa

15 listopada 2020                    Przesłanie gotowych tekstów artykułów, które wydane będą z datą 2021

31 października 2020              Dokonanie opłaty konferencyjnej

31 października 2020              Przesłanie gotowych tekstów artykułów, które wydane będą z datą 2020

04 października 2020              Przesłanie tytułów artykułów

27 września 2020                     Zgłoszenie udziału w konferencji za pośrednictwem formularza

KONFERENCJA PRZENIESIONA NA WIOSNĘ 2021

 

 

 

Opłaty*

899 złotych - publikacja i pełne uczestnictwo w konferencji 

399 złotych - publikacja bez uczestnictwa 

499złotych - udział w konferencji bez publikacji

Opłaty należy uiścić na rzecz:

Politechnika Częstochowska

ul. J.H. Dąbrowskiego 69

42-201 Częstochowa

na konto: PL 06 1750 1211 0000 0000 0416 8728

z dopiskiem: Konferencja wyzwania 2020, imię i nazwisko uczestnika 

 

*Opłata obejmuje:

koszty publikacji rozdziału w monografii wydanej przez Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej (20 pkt) lub Zeszytach Naukowych Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej (5 pkt), materiały konferencyjne, lunch, udział w bankiecie. Nie obejmuje kosztów noclegu.

Publikacje

W ramach opłaty konferencyjnej istnieje możliwość publikacji w:        

Prosimy o przesyłanie pełnych tekstów publikacji zgodnie z wymogami edytorskimi zamieszczonymi na stronie http://wz.pcz.pl/wydawnictwo-wz

 

Istnieje również możliwość publikacji:

Opublikowane zostaną tylko artykuły, które otrzymają pozytywną recenzje.

Język publikacji: polski i angielski.

W ramach opłaty konferencyjnej macie Państwo możliwość wzięcia udziału w profesjonalnych warsztatach prowadzonych przez BePerfect (www.pozyskaj-klienta.pl). Sesje prowadzone są drugiego dnia konferencji.

Oto sesje tematyczne modułów:

Moduł I - Google Analytics

  • Czym jest Google Analytics i jak go zainstalować?

  • Pozyskiwanie informacji o źródłach ruchu na stronie

  • Najważniejsze raporty Google Analytics

Moduł II - Promocja firmy w Google

  • Kampanie reklamowe Google - sieć reklamowa, sieć wyszukiwania, reklamy produktowe

  • Pozycjonowanie strony internetowej 

  • Jak wybrać rodzaj kampanii do prowadzonego biznesu?

Moduł III - Social media

  • Kreowanie wizerunku marki na Facebooku i Instagramie

  • Pozyskiwanie klientów za pomocą płatnych kampanii w social media

  • Linked In - narzędzie budowania marki osobistej i firmowej

Wymogi Zeszyty Naukowe

Wymogi monografii

Dodatkowe korzyści 
z udziału w konferencji

projekt i opracowanie Agnieszka Puto

Organizator:

Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem

Wydział Zarządzania 

Politechnika Częstochowska

Al. Armii Krajowej 19 b

42-200 Częstochowa 

Kontakt:

e-mail: konferencjawyzwania@pcz.pl

tel. 605 155 358